Jueves, 19 Julio 2018 | Actualizado 17/07/18

Faltan
269 
días para el Domingo de Ramos
Ir a calculadora
×

Error

Cannot retrive forecast data in module "mod_sp_weather".

La Humildad nombra a Tadeo Furest pregonero de la Juventud Cofrade

El albacea de la Archicofradía de la Esperanza será el encargado de pronunciarlo el 25 de marzo · Coge el relevo del periodista Santiago Souvirón

David Azuaga | Jueves, 20 Octubre 2016 Comentarios (22)
Tadeo Furest. Tadeo Furest. @HDADHUMILDAD

El albacea de la Archicofradía del Paso y la Esperanza, Tadeo Furest (Málaga, 1980), ha sido nombrado pregonero de la Juventud Cofrade 2017 que organiza la cofradía de la Humildad. Tadeo es licenciado en Historia y en Historia del Arte y pertenece al equipo del programa de Bajo Palio, de Canal Sur Radio. Conocedor de la actualidad cofrade y de las inquietudes de la juventud cofrade, trabaja de lleno en la corporación perchelera.

Además de pertenecer a la Archicofradía de la Esperanza es hermano del Cautivo, Rocío, de la Hermandad del Nazareno y la Soledad de San Pedro Alcántara –donde el año pasado pronunció el pregón- y del propio patrón. También pertenece a la hermandad del Rosario de Fuengirola. El pregón de la Juventud Cofrade, que cumple su 22º edición será pronunciado el próximo 25 de marzo, festividad de la Encarnación. De esta forma coge el relevo del periodista Santiago Souvirón, quien lo pronunció en la pasada Cuaresma. La entrega del nombramiento oficial se llevará a cabo el 27 de diciembre, festividad de San Juan Evangelista, patrón de la Juventud Cofrade, en la Basílica de la Victoria.

Por otro lado, la cofradía victoriana ha designado a Ángel Calle autor del cartel que anuncie la salida procesional de la corporación el próximo Domingo de Ramos. Calle, arquitecto de interiores y proyectista, es actualmente hermano mayor de la Cofradía del Carmen de El Perchel.

¿Le ha resultado interesante?
(3 votos)

Comentarios   

0 #22 73Sanora 16-07-2018 12:52
I can see that your content probably doesn't have much traffic.
Your posts are interesting, you only need more new readers.
I know a method that can cause a viral effect on your website.
Search in google: dracko's tricks make your content go viral
0 #21 web page 05-06-2018 17:18
Buenas es la tercera vez que entro esta web y me he decido a comentar.

fascina este blog. Que ¿themeusa? me gustaria poder utlizarlo para mi sitio pero no lo encuentros.
¿Es algún CMS como Wordpress ?

Si no molesta, no encuentro ningún marcador social como RSS creo que deberiais tener alguno.
Yo uso twitter dado que es facilisimo de usar
0 #20 shop sextoy 19-05-2018 02:43
Goⲟd write-սp, І am regular visitor оf
one's website, maintain up the nice operate, ɑnd Ιt is going to be a
regular visitor for a long time.
0 #19 shop sextoy 19-05-2018 02:43
Goⲟd write-սp, І am regular visitor оf
one's website, maintain up the nice operate, ɑnd Ιt is going to be a
regular visitor for a long time.
0 #18 3d max blocks 13-05-2018 21:23
An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker
who has been doing a little homework on this. And he actually ordered
me breakfast simply because I discovered it for him...

lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter
here on your site.

Feel free to visit my blog 3d
max blocks: https://geeky3dmodelsdesinger.wordpress.com/2018/04/29/club-stuff-31/
0 #17 bridal shoes 07-04-2018 15:01
Wow, this paragraph is fastidious, my sister is analyzing these kinds of things, so I
am going to tell her.

Here is my site ... bridal shoes: http://www.eminenceoilfield.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=9200
0 #16 BritneyChief 22-03-2018 16:31
I have checked your blog and i have found some duplicate content, that's why you don't rank high in google, but there
is a tool that can help you to create 100% unique content,
search for: boorfe's tips unlimited content
0 #15 Davi Lucca 26-02-2018 22:23
Para conhecer todos os psicólogos, clique cá.
0 #14 blog do cftv 25-02-2018 15:01
Falamos de pontos positivos e também pontos negativos.
0 #13 IELTS Writing Task 2 30-09-2017 03:42
Hey Shad, in the extremely unlikely off chance that you see
this, I have a question:

Can writing style be improved considerably?

I dare think that I can create a good setting, I can come up with decent story and possibly characters.

But even before I watched this, i know for a fact that my writing absolutely
sucks, based on past experience, even by self-evaluation .

Quite simply, my writing is about as interesting to
read, as a lexicon or phone book. You get to know all required information, but very little "embellishments " or unnecessary-to- describe-for-th e-event details.


The annoying thing is that like pretty much everyone, I too, think that I have
a grand idea, but I know that if I put it to metaphorical paper with my curent skills, it is going to be absolute garbage
that even I would not want to read.